Najnowsze Wpisy

Siema Komentarze (1)
09. grudnia 2003 19:42:00
linkologia.pl spis.pl

Hm.....cuż ja moge napisać o sobie mam 15 lat :p.....jestem zwyką dziewczyna...nie lubie zabardz sie rozpisywać o sobie :P....lubie grac w siatkę i kosza ,.....mam nadzieje ze ktos bedzie tu zagląda...:)...

_jusstyna : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

czarna-emce | nowe-oblicze-bp | zetakaocehaaena | s-a-n-d-e-r-k-a | kajsa | Mailing